Dołącz do Nas

Jeżeli zastanawiasz się nad złożeniem podania do naszej firmy, zalecamy aby najpierw zapoznać się z Informatorem przygotowanym dla kandydatów do pracy. Będzie on także pomocny dla tych kandydatów, którzy aplikowali o pracę w naszej firmie wcześniej, lecz się nie udało.

 

Informator aktualizujemy, więc warto do niego wracać. Poznacie dzięki niemu nasz proces rekrutacyjny, nas jako pracodawcę  oraz specyfikę pracy w naszej firmie. Dzięki informacjom w nim zawartym lepiej przygotujesz swoją aplikację i siebie do dalszego procesu rekrutacji.

Co roku rekrutujemy ok. 5 pracowników. W 2019 roku rozpoczniemy  program rekrutacyjny dla uczniów, studentów i absolwentów. Zaglądaj regularnie na naszą stronę  oraz FanPage  aby znaleźć stanowisko dla siebie. Wakaty można sprawdzić poniżej.

W oddziale operacyjnym w Inowrocławiu planujemy stworzyć zespół liczący około 30 osób. Zostało więc w tym oddziale około 10 wolnych miejsc pracy w ramach otwartych rekrutacji. Dalszy, równoległy rozwój firmy będzie ukierunkowany głównie na miasto Poznań.

Nasze oferty pracy:

sekretarka

 

ze znajomością j. obcego

Asystent(ka)

działu wspierania

biznesu

Asystent(ka) ds. Księgowości

praca na 2 zmiany

młodsza

księgowa/księgowy

Asystent(ka)

ds. Księgowości

jedna zmiana

wyniki prowadzonych rekrutacji

Jeżeli uznasz, że stać Cię na więcej punktów, możesz poprawić swoje podanie przed zaliczeniem 4 etapu.

Polecamy jednak wcześniej przeczytać nasz Informator. Formularz zgłoszeń i poprawek znajdziesz poniżej w trakcie aktywnej rekrutacji

formularze aplikacyjne

młodsza

księgowa/księgowy

oczekujemy:

 

• wykształcenia min. średniego

min. 2 lata doświadczenia w prowadzeniu księgowości uproszczonej

• znajomości pakietu MS Office i oprogramowania księgowego

• umiejętności poszukiwania informacji źródłowych (ustawy i ich projekty, rozporządzenia, wyroki, interpretacje itp.)

• pasji do zawodu, spostrzegawczości, rzetelności i dobrej organizacji pracy

• zainteresowań dot. księgowości, podatków, administracji i gospodarki

• ambicji w podnoszeniu kwalifikacji poza godzinami pracy

• umiejętności prowadzenia rozmów biznesowych

• odporności na stres i zdolności pracy pod presją czasu

• mile widziane prawo jazdy kat.B oraz znajomość programów z pakietu InsERT nexo PRO

• dodatkowym atutem będzie znajomość języka obcego

oferujemy:

 

• umowa o pracę na czas nieokreślony już po 6 miesiącach

• stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie, będącej jedną z największych w branży na terenie powiatu inowrocławskiego

• podwyżkę wynagrodzenia co roku

• pracę od 7:00 do 15:00 w wygodnym biurze

• dofinansowanie szkoleń w SKwP oraz uzgodnionych kierunków studiów

• przyjazną atmosferę pracy w zgranym, 20-osobowym zespole

• rozbudowywany pakiet socjalny

• dostęp do bazy wiedzy i szkoleń online poza firmą

• przejrzystą ścieżkę rozwoju zawodowego i awansu

• możliwość ustalania elastycznych godzin pracy (+/- 2 godz.)

• kilka razy w miesiącu dostęp do pokoju pracy indywidualnej

• nowy, bezpieczny samochód służący wyjazdom służbowym

wynagrodzenie od 3000 PLN (brutto)

obowiązki:

 

• prowadzenie księgowości uproszczonej (KPiR) dla różnych firm i branż

• rozwiązywanie problemów księgowych z podawaniem źródeł informacji

• opisywanie dokumentów zgodnie z procedurami

• wprowadzanie danych do komputera

• regularny kontakt z klientami poprzez e-mail, telefon, rozmowy w biurze

• analiza zdarzeń gospodarczych wynikających z dokumentacji

• wyjazdy w sprawach służbowych do urzędów

• przygotowywanie dokumentów obrazujących sytuację finansową klienta dla banków, firm leasingowych itp.

• prowadzenie amortyzacji środków trwałych

• współdziałanie w pracach zespołu księgowego

• pomoc w szkoleniu asystentek

• dbanie o porządek na stanowisku pracy

terminy:

 

• Aplikacje przyjmujemy do odwołania

• Planowana data rozpoczęcia pracy: do uzgodnienia

 

W razie problemów z formularzem, aplikację proszę wysłać mailem na adres:  praca319@denarbiuro.pl

Asystentka

ds. Księgowości

oczekujemy:

 

• wykształcenia min. średniego lub ostatni rok nauki

• znajomości pakietu MS Office

• zamiłowania do pracy z dokumentami

• rzetelności, spostrzegawczości i dobrej organizacji pracy

• łatwości w nawiązywaniu kontaktów i elokwencji

• ambicji w podnoszeniu kwalifikacji poza godzinami pracy

zainteresowań dot. księgowości, podatków, administracji i gospodarki

• mile widziane prawo jazdy kat.B oraz znajomość języka obcego

• dodatkowym atutem będzie znajomość programów z pakietu InsERT nexo PRO

 

 

oferujemy:

 

• umowa o pracę na czas nieokreślony już po 6 miesiącach

• stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie, będącej jedną z największych w branży na terenie powiatu inowrocławskiego

• podwyżkę wynagrodzenia co roku

• pracę od 7:00 do 15:00 w wygodnym biurze

• dofinansowanie szkoleń w SKwP oraz uzgodnionych kierunków studiów

• przyjazną atmosferę pracy w zgranym, 20-osobowym zespole

• rozbudowywany pakiet socjalny

• dostęp do bazy wiedzy i szkoleń online poza firmą

• przejrzystą ścieżkę rozwoju zawodowego i awansu

• możliwość ustalania elastycznych godzin pracy (+/- 2 godz.)

• nowy, bezpieczny samochód służący wyjazdom służbowym

wynagrodzenie od 2600 PLN (brutto)

 

obowiązki:

 

• porządkowanie i opisywanie dokumentów zgodnie z wytycznymi

• wprowadzanie danych do komputera

• kontakt z klientami ws. dokumentacji, ewidencji i wykonanych usług

• odpowiadanie klientom na proste pytania dot. księgowości, podatków, administracji i gospodarki oraz przekazywanie trudniejszych pytań przełożonym

• odbieranie dokumentów od klientów i sprawdzanie ich poprawności

• załatwianie spraw służbowych w urzędach

• inne prace biurowe związane z księgowością oraz kadrami, zlecone przez księgową lub kierowników działu

• dbanie o porządek na stanowisku pracy

 

terminy:

 

• Aplikacje przyjmujemy do odwołania

• Planowana data rozpoczęcia pracy: Lipiec/Sierpień 2019

W razie problemów z formularzem, aplikację proszę wysłać mailem na adres:  praca319@denarbiuro.pl

Asystent(ka)

ds. kadr, płac i ubezpieczeń społecznych

oczekujemy:

 

• wykształcenia min. średniego lub lub ostatni rok nauki

• znajomości języka obcego na poziomie min. B1 (wg skali Rady Europy)

• biegłej znajomości pakietu MS Office

• umiejętności poszukiwania informacji źródłowych i czytania ich ze zrozumieniem (ustawy i ich projekty, rozporządzenia, wyroki, interpretacje itp.)

• pasji do zawodu, spostrzegawczości, rzetelności i dobrej organizacji

• ambicji w podnoszeniu kwalifikacji poza godzinami pracy

• zdolności interpersonalnych i pracy pod presją czasu,

• odporności na stres wywoływany terminowością zadań oraz koniecznością rozwiązywania coraz trudniejszych problemów, za które ponosi się odpowiedzialność

• prawo jazdy kat.B oraz doświadczenie jako kierowca

• mile widziana znajomość programu programu Płatnik i/lub Gratyfikant z pakietu InsERT nexo PRO

oferujemy:

 

• umowa o pracę na czas nieokreślony już po 6 miesiącach

• stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie, będącej jedną z największych w branży na terenie powiatu inowrocławskiego

• podwyżkę wynagrodzenia co roku

• pracę od 7:00 do 15:00 w wygodnym biurze

• dofinansowanie szkoleń w SKwP oraz uzgodnionych kierunków studiów

• przyjazną atmosferę pracy w zgranym, 20-osobowym zespole

• rozbudowywany pakiet socjalny

• dostęp do bazy wiedzy i szkoleń online poza firmą

• przejrzystą ścieżkę rozwoju zawodowego i awansu

• nowy, bezpieczny samochód służący wyjazdom służbowym

wynagrodzenie od 2600 PLN (brutto)

obowiązki:

 

• kompletowanie dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników,

• uzupełnianie i archiwizowanie akt osobowych,

• sporządzenie dokumentów z zakresu stosunku pracy, umów zlecenie i o dzieło,

• prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów, zasiłków

• wystawianie zaświadczeń i dokumentów związanych z wynagrodzeniami

• monitorowanie terminów związanych z upływem ważności zawartych umów, badań lekarskich, szkoleń bhp,

• sporządzanie deklaracji do ZUS i US,

• pomoc w innych zadaniach działu kadr, płac i księgowości

• wyjazdy w sprawach służbowych do urzędów i klientów

• dbanie o porządek na stanowisku pracy

terminy:

 

• Aplikacje przyjmujemy do odwołania

• Planowana data rozpoczęcia pracy: od zaraz

W razie problemów z formularzem, aplikację proszę wysłać mailem na adres:  praca319@denarbiuro.pl

specjalista(ka)

ds. kadr, płac i ubezpieczeń społecznych

oczekujemy:

 

• wykształcenia min. średniego

min. 2 lata doświadczenia w prowadzeniu dokumentacji kadrowo-płacowej na podobnym stanowisku

• znajomości pakietu MS Office i programu Płatnik

• umiejętności poszukiwania informacji źródłowych i czytania ich ze zrozumieniem (ustawy i ich projekty, rozporządzenia, wyroki, interpretacje itp.)

• znajomości przepisów z zakresu prawa pracy, naliczania wynagrodzeń, przepisów podatkowych, ubezpieczeń społecznych, zagadnień kadrowych, oraz ich praktycznego stosowania

• pasji do zawodu, spostrzegawczości, rzetelności i dobrej organizacji

• ambicji w podnoszeniu kwalifikacji poza godzinami pracy

• zdolności interpersonalnych i pracy pod presją czasu,

• odporności na stres wywoływany terminowością zadań oraz koniecznością rozwiązywania coraz trudniejszych problemów, za które ponosi się odpowiedzialność

• mile widziane prawo jazdy kat.B oraz znajomość programu Gratyfikant z pakietu InsERT nexo PRO

• dodatkowym atutem będzie znajomość języka obcego

 

oferujemy:

 

• umowa o pracę na czas nieokreślony już po 6 miesiącach

• stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie, będącej jedną z największych w branży na terenie powiatu inowrocławskiego

• podwyżkę wynagrodzenia co roku

• pracę od 7:00 do 15:00 w wygodnym biurze

• dofinansowanie szkoleń w SKwP oraz uzgodnionych kierunków studiów

• przyjazną atmosferę pracy w zgranym, 20-osobowym zespole

• rozbudowywany pakiet socjalny

• dostęp do bazy wiedzy i szkoleń online poza firmą

• przejrzystą ścieżkę rozwoju zawodowego i awansu

• możliwość ustalania elastycznych godzin pracy (+/- 2 godz.)

• kilka razy w miesiącu dostęp do pokoju pracy indywidualnej

• nowy, bezpieczny samochód służący wyjazdom służbowym

wynagrodzenie od 3000 PLN (brutto)

obowiązki:

 

• prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników,

• zakładanie, prowadzenie i archiwizowanie akt osobowych,

• sporządzenie dokumentów z zakresu stosunku pracy, umów zlecenie i o dzieło,

• prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów, zasiłków

• naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac,

• wystawianie zaświadczeń i dokumentów związanych z wynagrodzeniami

• monitorowanie terminów związanych z upływem ważności zawartych umów, badań lekarskich, szkoleń bhp,

• sporządzenie deklaracji do ZUS i US,

• współpraca z działem księgowości,

• rozwiązywanie problemów kadrowo-płacowych z podawaniem źródeł informacji

• regularny kontakt z klientami poprzez e-mail, telefon, rozmowy w biurze

• wyjazdy w sprawach służbowych do urzędów

• dbanie o porządek na stanowisku pracy

 

terminy:

 

• Aplikacje przyjmujemy do odwołania

• Planowana data rozpoczęcia pracy: od zaraz

W razie problemów z formularzem, aplikację proszę wysłać mailem na adres:  praca319@denarbiuro.pl

zakończone rekrutacje 2017 >>

zakończone rekrutacje 2016 >>

zakończone rekrutacje 2015 >>

+48 600 48 48 48

Oddział operacyjny:

88-100 Inowrocław

Ul. Poznańska 185A

wjazd od ul. Nowej

II piętro, recepcja: pokój 214

 

Poniedziałek:  7:15-15:30

Wtorek:            7:15-22:00

Środa-Piątek:  7:15-15:30

+48 52 357 10 44

+48 52 353 82 31

+48 600 48 48 48

Centrala:

61-894 Poznań

Plac Andersa 7

Andersia Business Center

Wejście B

I piętro, recepcja: REGUS

Godziny pracy biura podawczego w Poznaniu:

Dni powszednie 8:00-16:30

Dyżury w Poznaniu:
Czwartki 9:00-16:30

/po wcześniejszym umówieniu/

DENAR Biuro Podatkowo-Finansowe Agnieszka Buzalska NIP: 556 172 69 03 *** DENAR Biuro Podatkowo-Finansowe A. Buzalska, A.Mechliński Spółka Jawna; NIP: 779 246 51 02; KRS: 0000680181;

Sąd Rejonowy Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy KRS  w Poznaniu; Rachunek bieżący: 59 1160 2202 0000 0003 3057 1668

2010-2019 © DENAR Biuro Podatkowo-Finansowe. Wszystkie Prawa Zastrzeżone | Polityka prywatności