INFORMATOR REKRUTACYJNY
2021
Informator jest rozbudowywany, więc warto do niego wracać. Dzięki niemu poznasz proces rekrutacyjny, nas jako pracodawcę oraz specyfikę stanowisk pracy w naszej firmie.
Informacje zawarte na tej stronie ułatwią Tobie napisanie aplikacji pod konkretne stanowisko pracy i przygotują do dalszego procesu rekrutacji.
Przeczytasz tutaj o tym, na co zwrócić uwagę, aplikując do naszej firmy o pracę, czym zajmują się poszczególne działy oraz jakie stanowiska pracy im podlegają. Powinno to pomóc Tobie w podjęciu życiowej decyzji jaką jest niewątpliwie satysfakcjonująca praca.
Nasze podejście do rekrutacji zaskoczyło już wiele osób. Zapewne zaskoczy także Ciebie. Wierzymy jednak, że dokładny i uczciwy proces rekrutacyjny, to podstawa budowy zgranego zespołu oraz gwarancji stabilności zatrudnienia. Każdy kandydat przechodzi dokładnie ten sam proces, niezależnie czy jest nam bliżej znany czy nie. Jeśli zatem cenisz te wartości, to zrozumiesz nasze podejście do tak rozbudowanej rekrutacji.
DZIĘKUJEMY ZA ZAINTERESOWANIE NASZĄ FIRMĄ I ZA CHĘĆ WSPÓŁPRACY Z NAMI
Artur Mechliński
Menedżer
Ostatnia aktualizacja: 11 luty 2021
Jak przygotować CV ?
Jak napisać List Motywacyjny lub Podanie o Pracę?
List motywacyjny wyróżnia kandydatkę lub kandydata. Niestety wiele osób nie rozumie czym jest i jak go napisać, ani jaka jest różnica pomiędzy nim a podaniem o pracę.
procedura aplikowania
część 1:
procedura aplikowania
część 2:
Czy wiesz że?
starsza wersja informatora
Jeżeli chcesz wiedzieć więcej, zachęcamy do zapoznania się ze starszym informatorem 2017 (link poniżej). Jest w nim wiele informacji, które nie zostały przeniesione do obecnego.
Docelowo pojawi się tu spis treści wszystkich informacji oraz informacji planowanych do publikacji. Planujemy również stworzenie sekcji najczęściej zadawanych pytań, związanych z pracą u nas.
informator 2017 >>
ankieta uzupełniająca
Jeżeli otrzymała(e)ś SMS'a o podobnej treści jak niżej, możesz od razu przejść do ankiet lub przeczytać nasz informator i zdecydować czy poprawić wysłane wcześniej podanie,
które załączysz do ankiety
Witamy na kolejnym etapie rekrutacji. Proszę wejść na poniższą stronę, celem wypełnienia ankiety. Niewypełnienie jej w ciągu 48 godzin, oznacza rezygnację.
Etapy Rekrutacji
Sprawdzenie aplikacji pod względem kompletności względem wymagań
Ocena nakładu pracy, poprawności i estetyki przygotowania aplikacji
Ocena motywacji i adekwatności opisanych kwalifikacji do oferty pracy
Test motywacji, wiarygodności i zaangażowania. Losowa weryfikacja danych w CV i LM
Spotkanie wstępne. Ocena osobowości. Zapoznanie się z kulturą organizacyjną firmy
Test kwalifikacji, elementy Assessment Center. Ocena kompetencji
Podsumowująca rozmowa kwalifikacyjna. Możliwość zadawania pytań
Płatne dni próbne w firmie na oferowanym stanowisku pracy. Ocena kompleksowa
Statusy Rekrutacji
Czym zajmują się poszczególne Działy ?
Dział księgowości
Podstawowy i największy dział naszej firmy. W jego skład wchodzą także Kadry i Płace, które z czasem zostaną wyodrębnione jako oddzielny dział.
Główne działania to:
test
4 etap rekrutacji do Działu Księgowości
Jeżeli aplikujesz na stanowiska księgowe lub kadrowo-płacowe, to jest wysoce prawdopodobne, że otrzymasz SMS z prośbą o wybranie jednej z metod weryfikacji motywacji, zaangażowania oraz kompetencji.
Wypełniając ankietę uzupełniającą, znajdującą się po prawej stronie, należy wskazać swój wybór, spośród przedstawionych poniżej:
Zestaw pytań, zadanie lub pytanie SMS otrzymasz w ciągu 24 godzin od wysłania odpowiedzi.
Dział wspierania biznesu
Dział Wspierania Biznesu ma za zadanie wspierać przedsiębiorców, będących naszymi klientami oraz wspomagać organizacyjnie biuro DENAR.
Główne działania skupione są na:
wskaż swoje kompetencje
jeżeli aplikujesz o pracę w Dziale Wspierania Biznesu
Poniżej prezentujemy zarys kompetencji, których poszukujemy na wstępnym etapie rozwoju tego działu. Proszę zapoznać się z nimi, określić, które z nich odpowiadają Twoim kwalifikacjom lub zainteresowaniom i wypełnić ankietę, znajdującą się po prawej stronie.
WAŻNE: Zaznacz w ankiecie obszar kompetencji tylko wtedy, gdy potrafisz wskazać minimum dwie z wymienionych poniżej czynności go dotyczących. Czynności należy rozumieć tak jak są opisane. Nie spiesz się. Czytaj uważnie.
Prawo i Informacje
Czytanie źródeł prawa ze zrozumieniem
Umiejętność przygotowywania umów, sprawdzania podstaw prawnych, rozporządzeń, ustaw itp.
Biegła umiejętność wyszukiwania wiarygodnych informacji w języku polskim oraz angielskim i/lub niemieckim (researching) we wszelkich źródłach wiedzy i rejestrach
Znajomość struktur i procedur administracyjnych w Polsce, Unii Europejskiej oraz organizacjach międzynarodowych, do których Polska należy
Promocja i Edukacja
Animacja czasu wolnego poprzez edukację finansową dla dzieci i młodzieży
Organizacja konkursów i eventów z obszaru edukacji finansowej oraz przedsiębiorczości
Zdolności manualne i/lub artystyczne
Znajomość rynku reklamy, sponsoringu, PR, CSR, eventów
Umiejętności dekorowania i\lub projektowania wnętrz i scenerii
Znajomość poligrafii i materiałoznawstwa
Analiza i Finanse
Prognozowanie statystyczne oraz budowa modeli ekonometrycznych
Znajomość źródeł finansowania przedsiębiorstw oraz osób fizycznych w Polsce i na Świecie
Tworzenie rozbudowanych raportów i analiz finansowych oraz rozumienie analiz ekonomicznych
Znajomość rachunkowości finansowej i zarządczej oraz różnic między nimi
Zaawansowana znajomość Excela (funkcje statystyczne, VBL oraz makra)
Administracja i Organizacja
Czynności sekretarskie i asystenckie
Pomoc biurowa
Archiwizowanie i digitalizacja
Organizacja pracy własnej i biura, w tym obiegu dokumentów
Reprezentacja w urzędach, na poczcie, czynności gońca itp.
Prowadzenie elektronicznych kalendarzy spotkań i dziennika korespondencji
Organizacja i obsługa spotkań biznesowych oraz wewnątrz-firmowych
Humanistyka i Komunikacja
Umiejętność opisywania w zrozumiały sposób instrukcji służbowych oraz zagadnień gospodarczych
Komunikacja marketingowa, w tym komunikaty prasowe oraz publicity, kontakt z mediami
Elokwencja i błyskotliwość w rozmowie
Umiejętność wypowiadania się na żywo dla mediów i przed publicznością w języku polskim oraz obcym
Miły ton głosu oraz poprawność językowa w mowie i piśmie
Sprzedaż i Logistyka
Zorientowanie na ekspansję krajową i zagraniczną
Znajomość technik negocjacyjnych i sprzedaży, w tym prowadzenia rozmów handlowych w języku obcym
Wysokie zdolności adaptacji do różnych klientów, produktów, usług oraz zmiennych okoliczności pracy
Organizacja logistyki oraz spedycji krajowej, unijnej i globalnej
Biznesowa aparycja oraz łatwość nawiązywania kontaktów
ankieta uzupełniająca
Zapoznaj się z obszarami kompetencyjnymi, znajdującymi się po lewej stronie a następnie na ich podstawie wypełnij ankietę zgodnie z instrukcją.
Ankieta jest elementem 4 etapu rekrutacji na stanowiska pracy w Dziale Wspierania Biznesu.
Oddział operacyjny:
88-100 Inowrocław
Ul. Poznańska 185A
wjazd od ul. Nowej
II piętro, recepcja: pokój 214
Poniedziałek: 7:15-15:30
Wtorek: 7:15-22:00
Środa-Piątek: 7:15-15:30
Telefon: +48 52 522 55 55
Centrala:
61-894 Poznań
Plac Andersa 7
Andersia Business Center
Wejście B
I piętro, recepcja: REGUS
Biuro Podawcze:
Dni powszednie 8:00-16:30
Dyżury:
Czwartki 9:00-16:30 /po umówieniu/
Telefon: +48 61 200 11 10
DENAR Biuro Podatkowo-Finansowe Agnieszka Buzalska NIP: 556 172 69 03 *** DENAR Biuro Podatkowo-Finansowe A. Buzalska, A.Mechliński Spółka Jawna; NIP: 779 246 51 02; KRS: 0000680181;
Sąd Rejonowy Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy KRS w Poznaniu; Rachunek bieżący: 59 1160 2202 0000 0003 3057 1668
2010-2021 © DENAR Biuro Podatkowo-Finansowe. Wszystkie Prawa Zastrzeżone | Polityka prywatności